Bästa all mountain pjäxorna?

angrah

Ny medlem
Tjena! Tänkte höra vilka pjäxor som fungerar vid blandad åkning? Alltså offpist/park/pist?

Tacksam för svar!

Nils

Jag tar mig friheten att omdefiniera begreppet till hiking/rando/offpist/pist och flaggar då upp Garmont Adrenaline.

En randonnépjäxa som är styvare än många alpinpjäxor. Med utbytbara sulor (alltså de under skon, inte innersulor) kan man växla mellan hårda sulor för pist/offpist och vibramsulor för hike/rando/offpist.

Den levereras med formbara innerskor. Jag såg att det i år kommit ytterligare en variant på pjäxan, som jag förstod så var den ännu styvare.

Jag åker så lite park att jag inte ska uttala mig om dess lämplighet där.

centralbyrakraten sa:
Jag tar mig friheten att omdefiniera begreppet till hiking/rando/offpist/pist och flaggar då upp Garmont Adrenaline.

En randonnépjäxa som är styvare än många alpinpjäxor. Med utbytbara sulor (alltså de under skon, inte innersulor) kan man växla mellan hårda sulor för pist/offpist och vibramsulor för hike/rando/offpist.

Den levereras med formbara innerskor. Jag såg att det i år kommit ytterligare en variant på pjäxan, som jag förstod så var den ännu styvare.

Jag åker så lite park att jag inte ska uttala mig om dess lämplighet där.
härligt att någon annan också verkar gilla den. sitter här och biter på naglarna tills Raskens får in dem. verkar vara ett riktigt trevligt alternativ.

Tillbaka
Topp