Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
BÄSTA alpbyn?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="4front" data-source="post: 789217" data-attributes="member: 63101"><p>chamonix är en väldigt rolig stad om man ska säsonga plus att det är en av världens bästa skidåkning, det som är lite sega med chamoix är att det är väldigt mycekt folk samt många svenskar som säsongar där.</p><p></p><p>ett annt altenativ är la grave vilket är lite annorlunda men det sjukaste stället jag har varit på! det har enligt proffsåkare som t.ex glen plake o massa andra åkare som att det är klassat som världens bästa skidort. vilket även doug comps (ägde valdez i alaska och tyckte la grave var bättre) sa innan han dog i la grave.</p><p>det är dock knappt nå festande men om du är ute efter grym och ball skidåkning med midjedjupt puder så är la grave det rätta stället att vara på.</p><p></p><p>det finns ju massa andra sställen att säsonga på som val thorens ( bra festmöjligheter men tråkig skidåkning) </p><p>val d'isere ( väldigt bra skidåkining med allt från park till puder och bra festmöjligheter men sjuukt mycket folk)</p><p></p><p>hoppas du har nytta av min egna info!</p><p>peeace</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="4front, post: 789217, member: 63101"] chamonix är en väldigt rolig stad om man ska säsonga plus att det är en av världens bästa skidåkning, det som är lite sega med chamoix är att det är väldigt mycekt folk samt många svenskar som säsongar där. ett annt altenativ är la grave vilket är lite annorlunda men det sjukaste stället jag har varit på! det har enligt proffsåkare som t.ex glen plake o massa andra åkare som att det är klassat som världens bästa skidort. vilket även doug comps (ägde valdez i alaska och tyckte la grave var bättre) sa innan han dog i la grave. det är dock knappt nå festande men om du är ute efter grym och ball skidåkning med midjedjupt puder så är la grave det rätta stället att vara på. det finns ju massa andra sställen att säsonga på som val thorens ( bra festmöjligheter men tråkig skidåkning) val d'isere ( väldigt bra skidåkining med allt från park till puder och bra festmöjligheter men sjuukt mycket folk) hoppas du har nytta av min egna info! peeace [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
BÄSTA alpbyn?
Tillbaka
Topp