Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bästa alport att köpa boende i
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ivo del Scandi" data-source="post: 1309755" data-attributes="member: 166682"><p>Italien ger som vanligt, mest valuta för pengarna. (Dessutom tror jag det är närapå omöjligt att köpa något i Schweiz eller Österrike.) </p><p></p><p>mina boendefantasier är:</p><p>- Limone; bra kommunikationer med Nice, Turin och Milano (tåg). Underbart året om, fina toppturer och charmigaste byn. Hyfsat billigt. Nackdel är kort (och krympande) säsong (kommer man kunna åka skidor här om 15-20 år?)</p><p></p><p>- Aosta dalen; bra tågförbindelser med Milano och Turin. Fetaste bergen och lång säsong. Många skidorter. Bra pris om man letar någon mil från skidanläggningarna. Kanske inte så kul under sommaren (långt till hav och sjöar)</p><p></p><p>- Norra Comosjön; feta berg, flera mindre skidanläggningar inom räckhåll. Fint året runt och sjön ger nästan medelhavskänsla. Nära Milano men klent med tåg.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ivo del Scandi, post: 1309755, member: 166682"] Italien ger som vanligt, mest valuta för pengarna. (Dessutom tror jag det är närapå omöjligt att köpa något i Schweiz eller Österrike.) mina boendefantasier är: - Limone; bra kommunikationer med Nice, Turin och Milano (tåg). Underbart året om, fina toppturer och charmigaste byn. Hyfsat billigt. Nackdel är kort (och krympande) säsong (kommer man kunna åka skidor här om 15-20 år?) - Aosta dalen; bra tågförbindelser med Milano och Turin. Fetaste bergen och lång säsong. Många skidorter. Bra pris om man letar någon mil från skidanläggningarna. Kanske inte så kul under sommaren (långt till hav och sjöar) - Norra Comosjön; feta berg, flera mindre skidanläggningar inom räckhåll. Fint året runt och sjön ger nästan medelhavskänsla. Nära Milano men klent med tåg. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bästa alport att köpa boende i
Tillbaka
Topp