Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
bästa barmarksträning?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="offer" data-source="post: 74637" data-attributes="member: 39881"><p>beachvolleyboll är iofs helt okej...funkar bra tillsamans med några öl i kroppen också, kan inte bara vara nyttig!</p><p>hm, studsmatta hoppar jag nog över eftersom jag inte har någon..och även om jag hade en så skulle jag inte ha den, min balkong är inte så stor tyvärr...</p><p>träningen blir nog ungefär såhär:</p><p>cyckla mtb til jobbet, blir nog 1 mil om dan...får väl köra skog på helgen eller nåt.</p><p>sen blir det väl endel gym också plus en massa situps å armhäningar,(vad nu det ska va bra för..känns som det e bra å göra det).</p><p>och så får det hela avslutas med några slappa dagar i parken altrenativt på stranden...med en kasse bärs såklart!</p><p>känns som man kommer va i toppform till nästa vinter!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="offer, post: 74637, member: 39881"] beachvolleyboll är iofs helt okej...funkar bra tillsamans med några öl i kroppen också, kan inte bara vara nyttig! hm, studsmatta hoppar jag nog över eftersom jag inte har någon..och även om jag hade en så skulle jag inte ha den, min balkong är inte så stor tyvärr... träningen blir nog ungefär såhär: cyckla mtb til jobbet, blir nog 1 mil om dan...får väl köra skog på helgen eller nåt. sen blir det väl endel gym också plus en massa situps å armhäningar,(vad nu det ska va bra för..känns som det e bra å göra det). och så får det hela avslutas med några slappa dagar i parken altrenativt på stranden...med en kasse bärs såklart! känns som man kommer va i toppform till nästa vinter!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
bästa barmarksträning?
Tillbaka
Topp