Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bästa (billigaste) sätt att ta sig till St Anton?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="russell" data-source="post: 459636" data-attributes="member: 85581"><p>så vitt jag vet så går inga tåg ända fram till st anton? möjligvis med någon inrikesvariant som jag ej är medveten om.. men som sophie tidigare tipsade om är flyg nog det bästa och framför allt det bekvämaste sätter att ta sig fram på. Flyg från sthlm ligger någonstans mellan 6-900:- direkt flyg, enkel, till innsbruck. Transport där ifrån till st anton blir tåg smidigast och tar ca: 1tim 20min. (Bör inte kosta mer än någon hundralapp)</p><p>Antar att du dock får pröjsa en del för övervikten på flyget, kolla upp kostnaderna innan du bokar, men maxvikt brukar vara runt 25kg. Sen tillkommer kostnader för extra bagage.</p><p>Vi ses säkert i dimman. simma lugnt!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="russell, post: 459636, member: 85581"] så vitt jag vet så går inga tåg ända fram till st anton? möjligvis med någon inrikesvariant som jag ej är medveten om.. men som sophie tidigare tipsade om är flyg nog det bästa och framför allt det bekvämaste sätter att ta sig fram på. Flyg från sthlm ligger någonstans mellan 6-900:- direkt flyg, enkel, till innsbruck. Transport där ifrån till st anton blir tåg smidigast och tar ca: 1tim 20min. (Bör inte kosta mer än någon hundralapp) Antar att du dock får pröjsa en del för övervikten på flyget, kolla upp kostnaderna innan du bokar, men maxvikt brukar vara runt 25kg. Sen tillkommer kostnader för extra bagage. Vi ses säkert i dimman. simma lugnt! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bästa (billigaste) sätt att ta sig till St Anton?
Tillbaka
Topp