Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Bästa bilvägen Stockholm-Sälen nuförtiden?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Couch_Manager" data-source="post: 1282015" data-attributes="member: 172696"><p>Var i Göteborg en gång, åkte då spårvagn till Hammarkullen. Det var som tunnelbanan i Stockholm, men ändå inte. Kändes som en parallell verklighet, lite otäckt och får svindel i magen fortfarande när jag tänker på det.</p><p></p><p>Kom iväg för sent på morgonen så jag sparade kanske en timme på att svänga av till Grönklitt. Var ensam så jag kunde göra hursom, och visste inte att backarna var så korta. Ångrar inte det utan att jag var så seg på morgonen. </p><p>Men det var bra lutning på flera backar och jag blev bättre på att stå på utför, vilket var avsikten med resan. Men det sker på mina fötter.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Couch_Manager, post: 1282015, member: 172696"] Var i Göteborg en gång, åkte då spårvagn till Hammarkullen. Det var som tunnelbanan i Stockholm, men ändå inte. Kändes som en parallell verklighet, lite otäckt och får svindel i magen fortfarande när jag tänker på det. Kom iväg för sent på morgonen så jag sparade kanske en timme på att svänga av till Grönklitt. Var ensam så jag kunde göra hursom, och visste inte att backarna var så korta. Ångrar inte det utan att jag var så seg på morgonen. Men det var bra lutning på flera backar och jag blev bättre på att stå på utför, vilket var avsikten med resan. Men det sker på mina fötter. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Bästa bilvägen Stockholm-Sälen nuförtiden?
Tillbaka
Topp