Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
bästa bindningarna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="delta" data-source="post: 852590" data-attributes="member: 80557"><p>Om du skaffar Cartel är mitt tips (som jag alltid upprepar) att spana in "Restricted" versionen och välja mellan den och den vanliga beroende pa hur du vill ha det, ingen megaskillnad men Restricted har fetare heelstrap och därmed upplever jag att foten sitter stabilare/hardare fast och medan "vanliga" cartel har lite tunnare heelstrap och därmed tillater lite mer flexibillitet.</p><p></p><p>Jag misstänker att det finns en del info om Flows fördelar och nackdelar här pa forumet i diverse tradar...</p><p></p><p>Man varken behöver eller far, ur style aspekt, sitta och spänna pa nagon bindning förutom om man är extremt trött, eller cozy av andra skäl.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="delta, post: 852590, member: 80557"] Om du skaffar Cartel är mitt tips (som jag alltid upprepar) att spana in "Restricted" versionen och välja mellan den och den vanliga beroende pa hur du vill ha det, ingen megaskillnad men Restricted har fetare heelstrap och därmed upplever jag att foten sitter stabilare/hardare fast och medan "vanliga" cartel har lite tunnare heelstrap och därmed tillater lite mer flexibillitet. Jag misstänker att det finns en del info om Flows fördelar och nackdelar här pa forumet i diverse tradar... Man varken behöver eller far, ur style aspekt, sitta och spänna pa nagon bindning förutom om man är extremt trött, eller cozy av andra skäl. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
bästa bindningarna?
Tillbaka
Topp