Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Bästa bootfitter ni har varit hos
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MikeSharp72" data-source="post: 1276093" data-attributes="member: 172975"><p>Om man passerar genom Oslo kan jag högt rekommendera Surefoot på Skøyen i Oslo.</p><p>Du passerar Skøyen (E18) innan du svänger av mot E16 när du ska til Norefjell/Gol/Hemsedal/Geilo.</p><p>Köpte ett par Lange Banshee Pro där som jag fikk specialanpassade, hadde dem i 12 år ca, sjukt nöjd med dem.</p><p>Sedan hadde de inte min storlek inne när jag köpte ett par Lange XT3, så jag köpte dem på nätet, men det var inga problem, det var bara att komma innom så hjälpte de mig med sulor och anpassning. De sparar också skanningen av dina fötter i sin databas, så du kan få hjälp i alla Surefoot-butiker, t ex Chamonix.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MikeSharp72, post: 1276093, member: 172975"] Om man passerar genom Oslo kan jag högt rekommendera Surefoot på Skøyen i Oslo. Du passerar Skøyen (E18) innan du svänger av mot E16 när du ska til Norefjell/Gol/Hemsedal/Geilo. Köpte ett par Lange Banshee Pro där som jag fikk specialanpassade, hadde dem i 12 år ca, sjukt nöjd med dem. Sedan hadde de inte min storlek inne när jag köpte ett par Lange XT3, så jag köpte dem på nätet, men det var inga problem, det var bara att komma innom så hjälpte de mig med sulor och anpassning. De sparar också skanningen av dina fötter i sin databas, så du kan få hjälp i alla Surefoot-butiker, t ex Chamonix. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Bästa bootfitter ni har varit hos
Tillbaka
Topp