Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Bästa bootfitter ni har varit hos
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1323366" data-attributes="member: 83225"><p>Intressant tråd som jag hade missat. Hanna är grym. Hon har hjälpt mig med flera pjäxor. Både såna jag köpt där men även de nya jag köpte efter. Det känns alltid bra att komma in nånstans där man blir väl emottagen och igenkänd. Sen måste jag ändå lyfta fram AG i sthlm. Jag har varit med om bedrövlig service där förr men förra hösten när dottern behövde nya racepjäxor levererade de på en fantastisk nivå. Personalen på plats med liknande fotstorlek testade fram utifrån våra önskemål och skickade säkert 5-6 olika. Vi fick returnera fritt och prickade rätt på ett par som tyvärr inte ens kom därifrån (en udda Dalbello med extra bredd). Jag fick trots det extra tips för hälkilar för att lösa det sista.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1323366, member: 83225"] Intressant tråd som jag hade missat. Hanna är grym. Hon har hjälpt mig med flera pjäxor. Både såna jag köpt där men även de nya jag köpte efter. Det känns alltid bra att komma in nånstans där man blir väl emottagen och igenkänd. Sen måste jag ändå lyfta fram AG i sthlm. Jag har varit med om bedrövlig service där förr men förra hösten när dottern behövde nya racepjäxor levererade de på en fantastisk nivå. Personalen på plats med liknande fotstorlek testade fram utifrån våra önskemål och skickade säkert 5-6 olika. Vi fick returnera fritt och prickade rätt på ett par som tyvärr inte ens kom därifrån (en udda Dalbello med extra bredd). Jag fick trots det extra tips för hälkilar för att lösa det sista. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Bästa bootfitter ni har varit hos
Tillbaka
Topp