Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Bästa brädan för snabb, stor friåkning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="J_ojje" data-source="post: 605990" data-attributes="member: 64970"><p>Var nere i Engelberg och körde lite i december och de jag snackade med där tyckte att man gott kunde köra lite kortare sticka pga den ökade framkomligheten i puder som rocker ger. Så du tror att TRS kommer att vara för mjuk och Dark series är bättre. Hur är C2 BTX kontra BTX då? visst betyder C2 att det är camber i nos och tail och rocker mellan fötterna medan BTX är "rak" i nos och tail. Det jag undrar är om C2 ger det extra lyftet i puder som BTX uppenbarligen ska ge eller om den mer fungerar som en mer traditionell camber bräda, typ en Johan O?. Jobbar du som återförsäljare eller liknande, jag tänkte att du var väldigt precis i dina omdömen och verkar ha bra koll.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="J_ojje, post: 605990, member: 64970"] Var nere i Engelberg och körde lite i december och de jag snackade med där tyckte att man gott kunde köra lite kortare sticka pga den ökade framkomligheten i puder som rocker ger. Så du tror att TRS kommer att vara för mjuk och Dark series är bättre. Hur är C2 BTX kontra BTX då? visst betyder C2 att det är camber i nos och tail och rocker mellan fötterna medan BTX är "rak" i nos och tail. Det jag undrar är om C2 ger det extra lyftet i puder som BTX uppenbarligen ska ge eller om den mer fungerar som en mer traditionell camber bräda, typ en Johan O?. Jobbar du som återförsäljare eller liknande, jag tänkte att du var väldigt precis i dina omdömen och verkar ha bra koll. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Bästa brädan för snabb, stor friåkning
Tillbaka
Topp