Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Bästa brädan för snabb, stor friåkning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Glomstulen" data-source="post: 609491" data-attributes="member: 85878"><p>Ta en titt på Rossignol The experience (Jeremy Jones pro model før han sluttet for de, skulle hete Jones i år...)</p><p></p><p>Kjøpte den i år i 168, har hatt seks dager i engelberg på den over jul og er godt fornøyd. Stabil og bra i oppkjørt, hardt, preppet løype og god flyt i pudder. Synes kanskje min Lib tech snow mullet 172 har litt mer flyt i dyp pow da den har en enorm nose, men rossi fungerte utmerket i 50 cm lett pow.</p><p></p><p>Har kun kjørt den i seks dager, men fikk prøvd den i en del varierende føre og er fornøyd så langt. Er et ganske stivt brett. Usikker på om det er å få kjøpt i skandinavia, jeg bestilte fra Usa. Vet de har den i sveits/frankrike, men ikke mange igjen visstnok.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Glomstulen, post: 609491, member: 85878"] Ta en titt på Rossignol The experience (Jeremy Jones pro model før han sluttet for de, skulle hete Jones i år...) Kjøpte den i år i 168, har hatt seks dager i engelberg på den over jul og er godt fornøyd. Stabil og bra i oppkjørt, hardt, preppet løype og god flyt i pudder. Synes kanskje min Lib tech snow mullet 172 har litt mer flyt i dyp pow da den har en enorm nose, men rossi fungerte utmerket i 50 cm lett pow. Har kun kjørt den i seks dager, men fikk prøvd den i en del varierende føre og er fornøyd så langt. Er et ganske stivt brett. Usikker på om det er å få kjøpt i skandinavia, jeg bestilte fra Usa. Vet de har den i sveits/frankrike, men ikke mange igjen visstnok. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Bästa brädan för snabb, stor friåkning
Tillbaka
Topp