Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bästa bumjobbet?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="nilskehy" data-source="post: 579387" data-attributes="member: 98809"><p>Jag gjorde säsong i Bad Gastien förra vintern 08/09, vi kom ner med inget hade en flygstol. När vi kom fram så bokade vi några nätter på ett hostel för att vara säkra på att kunna slagga något, sen var de bara att ösa runt och lära känna de andra bummarna. De resulterade i att de var många som hade jobbat där i flera år, och hade en massa tips osv. hur som helst, jag fixade jobb där nere på 5 dagar och fixade boende efter 3, och alla de jag åkte med plus en massa andra jag träffade hade inte fixat något jobb utan bara åkte ner och styrde allt på plats, men då måste man ge sig av i början av dec. för att vara säker på att få jobb, säker och säker, men de underlättar verkligen. vi var där 10 dec. Så det är bara att ösa runt och kolla med allt och alla. </p><p></p><p>PEACE</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nilskehy, post: 579387, member: 98809"] Jag gjorde säsong i Bad Gastien förra vintern 08/09, vi kom ner med inget hade en flygstol. När vi kom fram så bokade vi några nätter på ett hostel för att vara säkra på att kunna slagga något, sen var de bara att ösa runt och lära känna de andra bummarna. De resulterade i att de var många som hade jobbat där i flera år, och hade en massa tips osv. hur som helst, jag fixade jobb där nere på 5 dagar och fixade boende efter 3, och alla de jag åkte med plus en massa andra jag träffade hade inte fixat något jobb utan bara åkte ner och styrde allt på plats, men då måste man ge sig av i början av dec. för att vara säker på att få jobb, säker och säker, men de underlättar verkligen. vi var där 10 dec. Så det är bara att ösa runt och kolla med allt och alla. PEACE [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bästa bumjobbet?
Tillbaka
Topp