Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Bästa butiken i Göteborg för seriös bootfitting?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MOONEEN" data-source="post: 1146969" data-attributes="member: 147350"><p>Jag var på Skistore i höstas för att köpa pjäxor och jag gick helt och hållet på deras rekomendationer och kom därifrån med ett par pjäxor som gett mig stora problem med hälarna under säsongen och det gick inte att lösa med hjälp av bootfitter. Dock så har Skistore erbjudit sig att byta ut mina pjäxor så det visar ju på bra service. Jag ska snart dit o kolla igen så det är lite upp till bevis från min sida i alla fall. Jag håller med föregående talare om att det är viktigt att man får hjälp av rätt personer. Alla är inte lika kunniga utan mer anställa som säljare.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MOONEEN, post: 1146969, member: 147350"] Jag var på Skistore i höstas för att köpa pjäxor och jag gick helt och hållet på deras rekomendationer och kom därifrån med ett par pjäxor som gett mig stora problem med hälarna under säsongen och det gick inte att lösa med hjälp av bootfitter. Dock så har Skistore erbjudit sig att byta ut mina pjäxor så det visar ju på bra service. Jag ska snart dit o kolla igen så det är lite upp till bevis från min sida i alla fall. Jag håller med föregående talare om att det är viktigt att man får hjälp av rätt personer. Alla är inte lika kunniga utan mer anställa som säljare. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Bästa butiken i Göteborg för seriös bootfitting?
Tillbaka
Topp