Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Bästa camel back:en
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Snowgod" data-source="post: 489139" data-attributes="member: 12630"><p>Bara en liter låter klent. Jag har en två liters camelback och den brukar vara slut vid lunch... Man svettas ju mycket när man åker och ännu mer om man ska knata så minst två liter skulle jag rekommendera. Köp en sån där neoprenstrumpa att ha runt slangen så fryser det inte så lätt och så skyddar man mot stålkanter om man slänger upp skidorna på "fel" axel. Min Camelback har hängt med i många år så det var ett bra köp men aldrig hört att något annat fabrikat ska vara dåligt men att vissa smakar lite skumt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Snowgod, post: 489139, member: 12630"] Bara en liter låter klent. Jag har en två liters camelback och den brukar vara slut vid lunch... Man svettas ju mycket när man åker och ännu mer om man ska knata så minst två liter skulle jag rekommendera. Köp en sån där neoprenstrumpa att ha runt slangen så fryser det inte så lätt och så skyddar man mot stålkanter om man slänger upp skidorna på "fel" axel. Min Camelback har hängt med i många år så det var ett bra köp men aldrig hört att något annat fabrikat ska vara dåligt men att vissa smakar lite skumt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Bästa camel back:en
Tillbaka
Topp