Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bästa flygen/ sättet att flyga till Kanada (Whistler) ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AnteeL" data-source="post: 967062" data-attributes="member: 85379"><p>Jag flög Sas/United Airlines från Arlanda till Calgary med ett byte i Chicago. Gick hur bra som helst och fick ett helt ok pris. Som sagt så tjänar man ganska mycket på att vara några dagar flexibel när man bokar. En grej som störde mig lite var att vi mellanlandade i USA. Man behöver söka ESTA + gå igenom immigration där vilket tar tid och är allmänt jobbigt. Så om det är möjligt så försök att skippa transfer genom USA. Vet att många brukar köra transfer i Frankfurt, Amsterdam eller London. Det är smidigare. </p><p></p><p>Jag använde mig av flygresor.se när jag bokade. Lätt att hitta. Det är i jämförelse till Kilroy ingen resebyrå. Där kan du lätt söka efter flyg och sen boka direkt genom flygbolagen, än att gå genom en resebyrå. Resebyrå är kanske smidigare, men de tar alltid en avgift och du kan tappa vissa förmåner vid bagagekaos osv. Kolla noga innan.</p><p></p><p>Hejs</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AnteeL, post: 967062, member: 85379"] Jag flög Sas/United Airlines från Arlanda till Calgary med ett byte i Chicago. Gick hur bra som helst och fick ett helt ok pris. Som sagt så tjänar man ganska mycket på att vara några dagar flexibel när man bokar. En grej som störde mig lite var att vi mellanlandade i USA. Man behöver söka ESTA + gå igenom immigration där vilket tar tid och är allmänt jobbigt. Så om det är möjligt så försök att skippa transfer genom USA. Vet att många brukar köra transfer i Frankfurt, Amsterdam eller London. Det är smidigare. Jag använde mig av flygresor.se när jag bokade. Lätt att hitta. Det är i jämförelse till Kilroy ingen resebyrå. Där kan du lätt söka efter flyg och sen boka direkt genom flygbolagen, än att gå genom en resebyrå. Resebyrå är kanske smidigare, men de tar alltid en avgift och du kan tappa vissa förmåner vid bagagekaos osv. Kolla noga innan. Hejs [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bästa flygen/ sättet att flyga till Kanada (Whistler) ?
Tillbaka
Topp