Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Bästa frukosten / brunchen i Åre?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="arne" data-source="post: 1317924" data-attributes="member: 115857"><p>Brukade alltid äta på Bahnhof (Öl kaféet) men de tog bort buffén så då slutade jag med det för några år sedan. Då gick jag till mitt i åre (stf, burgers, pinchos) men vete f..n om de fortfarande serverar frukost. Grädda är ok, men lite för långt bort och ingen frukostbuffé, samma med bageriet tror jag. Granen ärför långt bort om man bor i byn. Så mitt förslag är nog Holiday Club (frukosten är bra men vet inte hur man gör om man kommer utifrån, men det borde funka), Åregården också kanske. </p><p></p><p>Numera är jag lite slö och köper färskt bröd, en juice, yoghurt och lite pålägg på ica och käkar i lägenheten. </p><p></p><p></p><p>Arne</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="arne, post: 1317924, member: 115857"] Brukade alltid äta på Bahnhof (Öl kaféet) men de tog bort buffén så då slutade jag med det för några år sedan. Då gick jag till mitt i åre (stf, burgers, pinchos) men vete f..n om de fortfarande serverar frukost. Grädda är ok, men lite för långt bort och ingen frukostbuffé, samma med bageriet tror jag. Granen ärför långt bort om man bor i byn. Så mitt förslag är nog Holiday Club (frukosten är bra men vet inte hur man gör om man kommer utifrån, men det borde funka), Åregården också kanske. Numera är jag lite slö och köper färskt bröd, en juice, yoghurt och lite pålägg på ica och käkar i lägenheten. Arne [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Bästa frukosten / brunchen i Åre?
Tillbaka
Topp