Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Bästa glaset vid flat light?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="zerode" data-source="post: 1256747" data-attributes="member: 145112"><p>Sen är det inte alltid bra med för ljusa glas heller upptäckte jag i lördags när jag körde med mina HiPink, och trots att det var lite grått väder och flatljus så blev det för ljust för glasen. </p><p>Hon jag åkte med, hade ett par Bliz med spegelglas, och hon såg bättre med dem än vad jag gjorde med mina ljusa glas pga att det blev för ljust för mig. </p><p>Så jag skall testa ett par mörkare glas nästa gång det är lite sämre väder, för att se om det hjälper nu när det blivit ljusare ute</p><p></p><p>Som sagt, det är inte lätt det här</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="zerode, post: 1256747, member: 145112"] Sen är det inte alltid bra med för ljusa glas heller upptäckte jag i lördags när jag körde med mina HiPink, och trots att det var lite grått väder och flatljus så blev det för ljust för glasen. Hon jag åkte med, hade ett par Bliz med spegelglas, och hon såg bättre med dem än vad jag gjorde med mina ljusa glas pga att det blev för ljust för mig. Så jag skall testa ett par mörkare glas nästa gång det är lite sämre väder, för att se om det hjälper nu när det blivit ljusare ute Som sagt, det är inte lätt det här [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Bästa glaset vid flat light?
Tillbaka
Topp