Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Bästa glaset vid flat light?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rodney_piston" data-source="post: 1256851" data-attributes="member: 163608"><p>Ofta när den här diskussionen dyker upp så brukar många skribenter säga persimonn eller Oakley gula. Och häromdagen var det en stänkare om såna beggade canopy på fejan. Annonsen ligger kvar ännu. Bara som ett tips om någon är sugen.</p><p></p><p>Personligen så ska jag prova något helt nytt. Gå till optikern tänkte jag. Jag är 46. Skyller att jag inte ser konturer i snön på vilken lins jag har i skidglajorna. Fast alla skidglajor jag har är 5 ggr så dyra och 20 ggr bättre än de jag hade för 29 år sedan så vill jag tro att det är materialet som är problemet att jag inte ser på samma sätt som jag brukade... Skaffade mitt första par läsglasögon för några veckor sedan och inser hur mycket jag plågar mig själv om jag inte går till en optiker. Inser att det var länge sedan jag hade den där örnblicken som jag associerar med mig själv. Jag får se om ett par linser under linsen gör skillnad? Jag hoppas det. Vad säger ni som vet?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rodney_piston, post: 1256851, member: 163608"] Ofta när den här diskussionen dyker upp så brukar många skribenter säga persimonn eller Oakley gula. Och häromdagen var det en stänkare om såna beggade canopy på fejan. Annonsen ligger kvar ännu. Bara som ett tips om någon är sugen. Personligen så ska jag prova något helt nytt. Gå till optikern tänkte jag. Jag är 46. Skyller att jag inte ser konturer i snön på vilken lins jag har i skidglajorna. Fast alla skidglajor jag har är 5 ggr så dyra och 20 ggr bättre än de jag hade för 29 år sedan så vill jag tro att det är materialet som är problemet att jag inte ser på samma sätt som jag brukade... Skaffade mitt första par läsglasögon för några veckor sedan och inser hur mycket jag plågar mig själv om jag inte går till en optiker. Inser att det var länge sedan jag hade den där örnblicken som jag associerar med mig själv. Jag får se om ett par linser under linsen gör skillnad? Jag hoppas det. Vad säger ni som vet? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Bästa glaset vid flat light?
Tillbaka
Topp