Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Bästa glaset vid flat light?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Christiam" data-source="post: 1256869" data-attributes="member: 136280"><p>Hade ett par gula från Idre fjäll ( logga på bandet) som köptes i mitten på 90-talet. Hittade dom i boardbagen av en ren tillfällighet ett år i gränsen och det var dom bästa jag haft där uppe. Givetvis hade jag inte bra sikt i gränsen ljuset men det gick typ ok iallafall. </p><p>Extra bra att dom var så mjuka så det gick att vika ihop dom och ha dom i byxfickan på after skin. </p><p>Har aldrig hittat några som ger god sikt i flatljus, som tidigare nämnts så är det många som säger att just deras funkar men nja, inte när det väl kommer till kritan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Christiam, post: 1256869, member: 136280"] Hade ett par gula från Idre fjäll ( logga på bandet) som köptes i mitten på 90-talet. Hittade dom i boardbagen av en ren tillfällighet ett år i gränsen och det var dom bästa jag haft där uppe. Givetvis hade jag inte bra sikt i gränsen ljuset men det gick typ ok iallafall. Extra bra att dom var så mjuka så det gick att vika ihop dom och ha dom i byxfickan på after skin. Har aldrig hittat några som ger god sikt i flatljus, som tidigare nämnts så är det många som säger att just deras funkar men nja, inte när det väl kommer till kritan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Bästa glaset vid flat light?
Tillbaka
Topp