Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
bästa hjälmen till offpiståkning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="oscarius" data-source="post: 476303" data-attributes="member: 33313"><p>Hej hallå jag återupplivar tråden..</p><p></p><p>Jarle; Oki. Låter vettigt...</p><p></p><p>Men istället för att starta ny tråd så har jag själv lite hjälmtrubbel.</p><p>Mitt huvud är stort. Alltså. Stort.</p><p>POC's bug eller vad den heter klämmer på sidorna på bakhuvudet. </p><p>Sweet trooper HC trycker på pannan.</p><p>Har en Giro 9 size L som är för liten och för "grund". -> och slut.</p><p>Sweet rooster funkar, men priset och utseendet säger nej.</p><p></p><p>Hur funkar det här? Var ett par år sedan jag köpte min nuvarnde. Formar de sig över huvud taget? (vitsigt va)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="oscarius, post: 476303, member: 33313"] Hej hallå jag återupplivar tråden.. Jarle; Oki. Låter vettigt... Men istället för att starta ny tråd så har jag själv lite hjälmtrubbel. Mitt huvud är stort. Alltså. Stort. POC's bug eller vad den heter klämmer på sidorna på bakhuvudet. Sweet trooper HC trycker på pannan. Har en Giro 9 size L som är för liten och för "grund". -> och slut. Sweet rooster funkar, men priset och utseendet säger nej. Hur funkar det här? Var ett par år sedan jag köpte min nuvarnde. Formar de sig över huvud taget? (vitsigt va) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
bästa hjälmen till offpiståkning
Tillbaka
Topp