bästa hjämen på Oakley!

jibbingsteve

Ny medlem
bästa hjämen på Oakley!
Hej! jag har ett par Oakley Wisdom googles men dom sitter inte så bra på min hjälm, jag har funderat på att köpa en ny hjälm men jag vet inte om det finns någon hjäm som sitter bra. Några tips

/ Jonas

bästa hjämen på Oakley!
asså ja e lessen du! jag har me Oakley wisdome, har köpt två hjälmar en Giro nine mx o en PCO! dom sitter bäst på pco! men inte perfekt på någon av dom! tyvärr! men det finns nåt som heter helmet strap ons att köpa till wisdome gogglesen som man sätter på så funkar dom på hjälmarna!

bästa hjämen på Oakley!
japp köp deras helmet strap så funkar dom perfa på alla hjälmar!! finns bl a på alpingaraget i sthlm. kostar runt 200 riksdaler.

// Andrewww

bästa hjämen på Oakley!
Den här kanske är i fel kategori borde vara på tillbehör eller vad det nu heter...Men det finns information på oakleys hemsida om dom grejerna som heter Helmet strap dom har man för det kan bli problem med spännet på hjälen och bandet på oakley wisdom... själv tycker jag lätt att giro hjälmarna är sngygast men ganska dyra dom ligger på 1300-1500 något sådant, men de ända som du kan göra är väl att ta med brillorna till affärer å prova dom med affärens hjälmar det är vad jag hade gjort. MVh Lil-glau-wow

Tillbaka
Topp