Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Bästa longboards för cruising?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Trocadero53" data-source="post: 948117"><p>Chooo, jag glider in och lånar tråden lite! Jag är också ute efter en skön bräda och cruisa runt med men har nollkoll.</p><p></p><p>Vad anser ni vara bäst när man ska köpa bräda, är det komplett eller man köper delar för delar?</p><p>satt inne på top12.se och kolla brädor och blev sugen på en Slipstream Concave Pin ( <a href="http://top12.se/komplett-longboard/22053-longboard-slipstream-concave.html" target="_blank">http://top12.se/komplett-longboard/22053-longboard-slipstream-concave.html</a> ) mest för priset var billigt och jag inte har någon vidare kunskap och blev fångad av "Klassisk crusingbräda med lite mer flex för dom som vill ha mer liv och gung i brädan" men fick sedan reda på att slipstream inte var något och ha och jag inte skulle vara nöjd med köpet.. Är slipstream skit eller vad är det? :P </p><p></p><p>Att köpa en bräda för +3000kr känns inte aktuellt för mig, jag vill bara ha en bräda och glida runt i och må bra sedan vill jag ju givetvis ha en bräda som jag är nöjd med när jag har blivit bättre och stabilare, jag vill inte ha någon stadium bräda^^</p><p></p><p>Vad finns det för brädor där ute som ni kan rekommendera? cirka 2500 är vad jag kan sträcka mig till, vad får jag för det? </p><p></p><p>hoppas på trevliga svar ^^</p><p>MORSNING KORSNING!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Trocadero53, post: 948117"] Chooo, jag glider in och lånar tråden lite! Jag är också ute efter en skön bräda och cruisa runt med men har nollkoll. Vad anser ni vara bäst när man ska köpa bräda, är det komplett eller man köper delar för delar? satt inne på top12.se och kolla brädor och blev sugen på en Slipstream Concave Pin ( [URL]http://top12.se/komplett-longboard/22053-longboard-slipstream-concave.html[/URL] ) mest för priset var billigt och jag inte har någon vidare kunskap och blev fångad av "Klassisk crusingbräda med lite mer flex för dom som vill ha mer liv och gung i brädan" men fick sedan reda på att slipstream inte var något och ha och jag inte skulle vara nöjd med köpet.. Är slipstream skit eller vad är det? :P Att köpa en bräda för +3000kr känns inte aktuellt för mig, jag vill bara ha en bräda och glida runt i och må bra sedan vill jag ju givetvis ha en bräda som jag är nöjd med när jag har blivit bättre och stabilare, jag vill inte ha någon stadium bräda^^ Vad finns det för brädor där ute som ni kan rekommendera? cirka 2500 är vad jag kan sträcka mig till, vad får jag för det? hoppas på trevliga svar ^^ MORSNING KORSNING! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Bästa longboards för cruising?
Tillbaka
Topp