Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Bästa märkerna för bindningar och boots?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SverigeTomten" data-source="post: 380459" data-attributes="member: 73999"><p>Flow har väl fina bindningar och 32 har ju bra boots.</p><p>Men det varierar, så klart. Du kanske åker offpist, park, pist eller allround, bootsen är anpassade til åkning som du ska köra.</p><p></p><p>En stepin bindning är bra om du är snowboardlärare, för att hjälpa ungarna som ramlar och sånt, sen har vi bindningar som sitter direkt på brädan, utan dämpning, för att få mer känsla. Och så får vi inte glömma bindningarna som är avsedda till park, som har en tjock "sula" för att absorbera hopp.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SverigeTomten, post: 380459, member: 73999"] Flow har väl fina bindningar och 32 har ju bra boots. Men det varierar, så klart. Du kanske åker offpist, park, pist eller allround, bootsen är anpassade til åkning som du ska köra. En stepin bindning är bra om du är snowboardlärare, för att hjälpa ungarna som ramlar och sånt, sen har vi bindningar som sitter direkt på brädan, utan dämpning, för att få mer känsla. Och så får vi inte glömma bindningarna som är avsedda till park, som har en tjock "sula" för att absorbera hopp. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Bästa märkerna för bindningar och boots?
Tillbaka
Topp