Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Bästa materialet sommar rail setup
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fiberteknologi" data-source="post: 436859" data-attributes="member: 75987"><p>jag och min kompis har funderat på att fixa konstgräs att åka på, men om det nu är så att vi inte får tag på det gratis så kan det bli ganska dyrt och vi har båda lite ont om pengar.</p><p>Så jag tänkte lite på pressening. Jag har aldrig gillat pressening även om jag aldrig kört sommar rail innan så har det sett lite halvdant ut. </p><p>Men om man lägger lastpallar under så det blir hård underlag och spänner presseningen riktigt mycket och vatten o såpa på det, glider det bra då? eller är det lite andrasortering?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fiberteknologi, post: 436859, member: 75987"] jag och min kompis har funderat på att fixa konstgräs att åka på, men om det nu är så att vi inte får tag på det gratis så kan det bli ganska dyrt och vi har båda lite ont om pengar. Så jag tänkte lite på pressening. Jag har aldrig gillat pressening även om jag aldrig kört sommar rail innan så har det sett lite halvdant ut. Men om man lägger lastpallar under så det blir hård underlag och spänner presseningen riktigt mycket och vatten o såpa på det, glider det bra då? eller är det lite andrasortering? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Bästa materialet sommar rail setup
Tillbaka
Topp