Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Bästa materialet sommar rail setup
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rawk" data-source="post: 477649" data-attributes="member: 81895"><p>fixxade edit med hur jag fick tag på allt, om du är intresserad.</p><p></p><p>Det kändes ganska skumt i början men jag glider iaf nerför. första sektionen funkar toppen faktiskt. För att vara ärlig så kan ju en anledning till att det suger tag i andra att nästan allt vatten gick åt till första. Nu vet jag inte vad snowgel är, men det låter som om det glider, vilket skulle vara perfekt för min mittsektion. Frågan är om jag inte får alldeles för mycket fart isf. Kommer få fart så in i helvete när det blir snö sen. Edit: sen var pvc-rören 6m från början, så man kan ju bygga en vinterrail och glida satan. Kostnaden för rundstavarna är det största hindret isf..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rawk, post: 477649, member: 81895"] fixxade edit med hur jag fick tag på allt, om du är intresserad. Det kändes ganska skumt i början men jag glider iaf nerför. första sektionen funkar toppen faktiskt. För att vara ärlig så kan ju en anledning till att det suger tag i andra att nästan allt vatten gick åt till första. Nu vet jag inte vad snowgel är, men det låter som om det glider, vilket skulle vara perfekt för min mittsektion. Frågan är om jag inte får alldeles för mycket fart isf. Kommer få fart så in i helvete när det blir snö sen. Edit: sen var pvc-rören 6m från början, så man kan ju bygga en vinterrail och glida satan. Kostnaden för rundstavarna är det största hindret isf.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Bästa materialet sommar rail setup
Tillbaka
Topp