Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Bästa materialet sommar rail setup
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rawk" data-source="post: 477810" data-attributes="member: 81895"><p>Tur att man slapp beställa det då, och beröm från jeppe, boyah.</p><p></p><p>Så du la märke till hinken? :p Problemet är att detta är ca 100 m ifrån mitt hus (det är alltså inte mitt "hus" i bakgrunden, för de som trodde det). Jag har snackat med ägaren till skjulet och det går att dra el, om man vill ha kvälls-sesh, dock inget vatten :/ blir väl att köpa en jävla lång slang och ge de närmast boende liten månadspenning. Det är också mycket möjligt att det beror på att den inte är inåkt, för dra ut lite brädåkare i skogen så den blir slät och fin.</p><p></p><p>Brantare vinkel på mittsektionen brainstormades det på väg till bion (nya bond, värd å se men ingen speciellt imho). Och frågan är om man ska ge sig i kast med en lite mer seriös ställning som höjer både start och mitt eller nöja sig med att endast höja mitten. Detta resulterar i en flackare start.</p><p></p><p>Festar sönder backen i några dagar så får vi se vad som händer!</p><p></p><p>Edit: Vad är bäst? Grön såpa, gul såpa, eller varför inte inte beställa hem en flaska Fairy med doft av "snow"?(Yes-diskmedel i england)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rawk, post: 477810, member: 81895"] Tur att man slapp beställa det då, och beröm från jeppe, boyah. Så du la märke till hinken? :p Problemet är att detta är ca 100 m ifrån mitt hus (det är alltså inte mitt "hus" i bakgrunden, för de som trodde det). Jag har snackat med ägaren till skjulet och det går att dra el, om man vill ha kvälls-sesh, dock inget vatten :/ blir väl att köpa en jävla lång slang och ge de närmast boende liten månadspenning. Det är också mycket möjligt att det beror på att den inte är inåkt, för dra ut lite brädåkare i skogen så den blir slät och fin. Brantare vinkel på mittsektionen brainstormades det på väg till bion (nya bond, värd å se men ingen speciellt imho). Och frågan är om man ska ge sig i kast med en lite mer seriös ställning som höjer både start och mitt eller nöja sig med att endast höja mitten. Detta resulterar i en flackare start. Festar sönder backen i några dagar så får vi se vad som händer! Edit: Vad är bäst? Grön såpa, gul såpa, eller varför inte inte beställa hem en flaska Fairy med doft av "snow"?(Yes-diskmedel i england) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Bästa materialet sommar rail setup
Tillbaka
Topp