Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Bästa materialet sommar rail setup
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fjunesh" data-source="post: 550887" data-attributes="member: 83680"><p>Jag försökte göra så en gång. Det gick inte alls bra :/ Det behövs minst 4 meter ganska brant inrun för att man ska få fart. Leta reda på nån bra backe nånstans och lägg plankor och konstgräs där. Då får du garanterat så mycket fart du behöver! Kan bli jobbigt om man bor i stan :/</p><p>Själv så hitta jag typ ett litet berg i närheten där jag bor och så fixade jag till så att det inte var massa småträd och shiit i vägen och sen så hittade jag typ som små lastpallar och så köpte jag konstgräs på rusta. Funkar shiit bra! </p><p>Antar at du har sett John Brogans summer edit? Du kanske kan göra nåt sånt annars?</p><p></p><p>Lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fjunesh, post: 550887, member: 83680"] Jag försökte göra så en gång. Det gick inte alls bra :/ Det behövs minst 4 meter ganska brant inrun för att man ska få fart. Leta reda på nån bra backe nånstans och lägg plankor och konstgräs där. Då får du garanterat så mycket fart du behöver! Kan bli jobbigt om man bor i stan :/ Själv så hitta jag typ ett litet berg i närheten där jag bor och så fixade jag till så att det inte var massa småträd och shiit i vägen och sen så hittade jag typ som små lastpallar och så köpte jag konstgräs på rusta. Funkar shiit bra! Antar at du har sett John Brogans summer edit? Du kanske kan göra nåt sånt annars? Lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Bästa materialet sommar rail setup
Tillbaka
Topp