Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bästa området på Nya Zeland
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="lillmacho" data-source="post: 405635" data-attributes="member: 69318"><p>Jag skulle rekommendera att bo i antingen Queenstown eller Wanaka (QT e mer av en party stad om du vill ha det, Wanaka e lite mera chilled). Det finns flera bra ställen inom 1-2 timmars körning från båda städerna. Nära Wanaka ligger Treble Cone och Cardorna med schysst åkning, å så självklart Snowparkom du gilar parkåkning, kolla in www.snowparknz.com så förstår du vad jag menar. Runt QT har du Coronet peak och the Remarkables som kan vara bar, men det som lockar här e framförallt bra heliskiing, om man har pengar till det. www.nzski.com</p><p>Det kan oxå vara värt att kolla in några små "privata" skidområden, ställen där det bara finns en eller två liftar men riktigt bra offpist: dom callas för Club Ski areas www.snow.co.nz</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lillmacho, post: 405635, member: 69318"] Jag skulle rekommendera att bo i antingen Queenstown eller Wanaka (QT e mer av en party stad om du vill ha det, Wanaka e lite mera chilled). Det finns flera bra ställen inom 1-2 timmars körning från båda städerna. Nära Wanaka ligger Treble Cone och Cardorna med schysst åkning, å så självklart Snowparkom du gilar parkåkning, kolla in www.snowparknz.com så förstår du vad jag menar. Runt QT har du Coronet peak och the Remarkables som kan vara bar, men det som lockar här e framförallt bra heliskiing, om man har pengar till det. www.nzski.com Det kan oxå vara värt att kolla in några små "privata" skidområden, ställen där det bara finns en eller två liftar men riktigt bra offpist: dom callas för Club Ski areas www.snow.co.nz [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bästa området på Nya Zeland
Tillbaka
Topp