Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bästa orten i Pyrenéerna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="steglund" data-source="post: 1335779" data-attributes="member: 155837"><p>Jag funderar på att göra en resa till Pyrenéerna någon gång de kommande säsongerna. Ni som har varit där - vilka orter anser ni är de bästa att satsa på? ...och brukar det vara bra åkning där runt jul/nyår?</p><p>De viktigaste faktorerna för mig är följande:</p><p>- Snösäkert.</p><p>- Bra offpist.</p><p>- Ingen överdriven trängsel i backarna.</p><p>- Hyfsat utmanande åkning - inte lika platt som Idre Himmelsfjäll.</p><p>- Trevlig by - ingen betongöken.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="steglund, post: 1335779, member: 155837"] Jag funderar på att göra en resa till Pyrenéerna någon gång de kommande säsongerna. Ni som har varit där - vilka orter anser ni är de bästa att satsa på? ...och brukar det vara bra åkning där runt jul/nyår? De viktigaste faktorerna för mig är följande: - Snösäkert. - Bra offpist. - Ingen överdriven trängsel i backarna. - Hyfsat utmanande åkning - inte lika platt som Idre Himmelsfjäll. - Trevlig by - ingen betongöken. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bästa orten i Pyrenéerna?
Tillbaka
Topp