Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
bästa orten?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bayo" data-source="post: 179669" data-attributes="member: 28416"><p>Tips: Åk inte till Chamonix. Var där i vintras och det motsvarade inte förväntningarna. 1.Du måste åka buss till och från backen (beror iofs lite på var du bor och om du kör augillen). Väldigt mkt. folk emellanåt. </p><p>2.Bedrövlig kommunikation och information mellan systemen. Ibland hörde man att Grand Montets inte skulle öppna på hela dagen för att sedan nås av beskedet att det var öppet hela dagen. </p><p>3. Bisarr puderhets! Är du inte med de första liftarna efter snöfall är det kört så till vida du inte är en gammal bergsget som bott där i 34 säsonger och kan hitta fyra pudersvängar två dagar efter snöfall.</p><p>4.Ingen park. Att Chamonix, som kallar sig världens bästa skidort, helt och hållet saknar park är ingenting annat än ett skämt.</p><p></p><p>Kontenta: Chamonix är en förlegad ort som lever på sitt "extrema" rykte.</p><p></p><p>Trots detta hade jag det väldigt bra under min säsong där men jag skulle aldrig säsonga där igen.</p><p></p><p>Stay black.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bayo, post: 179669, member: 28416"] Tips: Åk inte till Chamonix. Var där i vintras och det motsvarade inte förväntningarna. 1.Du måste åka buss till och från backen (beror iofs lite på var du bor och om du kör augillen). Väldigt mkt. folk emellanåt. 2.Bedrövlig kommunikation och information mellan systemen. Ibland hörde man att Grand Montets inte skulle öppna på hela dagen för att sedan nås av beskedet att det var öppet hela dagen. 3. Bisarr puderhets! Är du inte med de första liftarna efter snöfall är det kört så till vida du inte är en gammal bergsget som bott där i 34 säsonger och kan hitta fyra pudersvängar två dagar efter snöfall. 4.Ingen park. Att Chamonix, som kallar sig världens bästa skidort, helt och hållet saknar park är ingenting annat än ett skämt. Kontenta: Chamonix är en förlegad ort som lever på sitt "extrema" rykte. Trots detta hade jag det väldigt bra under min säsong där men jag skulle aldrig säsonga där igen. Stay black. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
bästa orten?
Tillbaka
Topp