Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bästa park i alperna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="delta" data-source="post: 466893" data-attributes="member: 80557"><p>[USER=48303]@AshtraYmofucku[/USER]:</p><p>jag haller med dig... Saas-Fee är grymt bra.. jag vagade inte skriva saas-fee själv iom att det inte är sa jättestort...</p><p>sommarparken är ju ok stor...</p><p>vinterparken är ju inte sa stor (inte i närheten av sizen pa laax) men oavsett om sommar eller vinterpark sa är det alltid topp-shape:at.... undrar om det ens finns nagon dag pipen inte är i toppklass....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="delta, post: 466893, member: 80557"] [USER=48303]@AshtraYmofucku[/USER]: jag haller med dig... Saas-Fee är grymt bra.. jag vagade inte skriva saas-fee själv iom att det inte är sa jättestort... sommarparken är ju ok stor... vinterparken är ju inte sa stor (inte i närheten av sizen pa laax) men oavsett om sommar eller vinterpark sa är det alltid topp-shape:at.... undrar om det ens finns nagon dag pipen inte är i toppklass.... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bästa park i alperna?
Tillbaka
Topp