Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Bästa Parken?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="peaceforkows" data-source="post: 158404" data-attributes="member: 50414"><p>Jag tycker alla parker är riktigt bra i hela sverige..</p><p>MEn varför är ingen jävla skidanläggning kreativ när det gäller parker...</p><p></p><p>VI borde ta efer USA o bygga lite sjuka saker... </p><p></p><p>Och hur små är inte hoppen i sverige... ja var iåre på sportlovet och största där kanske var 17-18meters platå... kuuuuul men inte extremt... o kungs har typ 14-15 meters platå... Kläppen har iof ok... med sina omkring 20 meters platåer men varför inte dra upp typ ett JOI hopp som är öppet hela året... så alla riktgt galna fantaster får göra det dom vill... </p><p></p><p>AJa srry om jag klagar men ville bara säga det..</p><p></p><p>PEace</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="peaceforkows, post: 158404, member: 50414"] Jag tycker alla parker är riktigt bra i hela sverige.. MEn varför är ingen jävla skidanläggning kreativ när det gäller parker... VI borde ta efer USA o bygga lite sjuka saker... Och hur små är inte hoppen i sverige... ja var iåre på sportlovet och största där kanske var 17-18meters platå... kuuuuul men inte extremt... o kungs har typ 14-15 meters platå... Kläppen har iof ok... med sina omkring 20 meters platåer men varför inte dra upp typ ett JOI hopp som är öppet hela året... så alla riktgt galna fantaster får göra det dom vill... AJa srry om jag klagar men ville bara säga det.. PEace [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Bästa Parken?
Tillbaka
Topp