Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bästa pistort-Flachau,Badgastein,Ischgl?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jarle" data-source="post: 599606" data-attributes="member: 33485"><p>Flachau har ju fått många utmärkelser för deras pister. De är dessutom duktiga på att pista, något jag har erfarat är något många andra anläggningar är dåliga på.</p><p></p><p>Att det sedan är Hermann Maiers hemmaställe gör inte saken sämre, de har tagit tillvara på den PR det innebär och jobbar hårt på att få pisterna så bra som möjligt. Jag har varit dät många gånger med blandat före, allt från slask till bottenlöst, och är föret "dåligt" (ouder osv får väl räknas som dåligt före för piståkare) går pistmaskinerna varma dagarna i ända för att hålla pisterna i bra skick. En stor del av pisterna ligger under trädgränsen vilket gör att det sällan är bekymmer med ljuset. Dessutom har de helt makalös skogsåkning, den bästa jag har vart med om.</p><p></p><p>Jag har dock inte besökt de andra anläggningarna</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jarle, post: 599606, member: 33485"] Flachau har ju fått många utmärkelser för deras pister. De är dessutom duktiga på att pista, något jag har erfarat är något många andra anläggningar är dåliga på. Att det sedan är Hermann Maiers hemmaställe gör inte saken sämre, de har tagit tillvara på den PR det innebär och jobbar hårt på att få pisterna så bra som möjligt. Jag har varit dät många gånger med blandat före, allt från slask till bottenlöst, och är föret "dåligt" (ouder osv får väl räknas som dåligt före för piståkare) går pistmaskinerna varma dagarna i ända för att hålla pisterna i bra skick. En stor del av pisterna ligger under trädgränsen vilket gör att det sällan är bekymmer med ljuset. Dessutom har de helt makalös skogsåkning, den bästa jag har vart med om. Jag har dock inte besökt de andra anläggningarna [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bästa pistort-Flachau,Badgastein,Ischgl?
Tillbaka
Topp