Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Bästa pistskidan dam o herr utan tanke på budget ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="GrandSmith" data-source="post: 944753" data-attributes="member: 128593"><p>Eftersom Du själv nämner Racetiger speedwall GS. Jag har ett par RD (ej butik) av den skidan och den är bland det bästa som finns. Men det är en ren race skida med de begränsingar som det ger för pist. </p><p>Har kört Völkl Superspeed i flera år och precis nu bytt ut dom till par Völkl Code Speewall och det är den skidan du skall köpa, absolut senaste teknik, helt grym pist skida lite bredare och med lätt nose och tailrocker. Prata om skidkänsla löper på, nästan som ett par riktiga GS Race samt lätta att växla till kortare sväng.</p><p>För damen i fråga så nämns ovan Extrem och min dam har för några veckor sedan fått ut sina Extrem PT vi var på Åre Skidfabrik guidade av Stefan Cederholm och hämtade dom. Hel trevligt och intressant besök. PT är en all mountain som är helnöjd med, rikitig bra. Jag testade även pist skidan Speedwall (påminner om Völkls Code) och en klart bra pistskida om hon är en j-l på att bränna lagg.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GrandSmith, post: 944753, member: 128593"] Eftersom Du själv nämner Racetiger speedwall GS. Jag har ett par RD (ej butik) av den skidan och den är bland det bästa som finns. Men det är en ren race skida med de begränsingar som det ger för pist. Har kört Völkl Superspeed i flera år och precis nu bytt ut dom till par Völkl Code Speewall och det är den skidan du skall köpa, absolut senaste teknik, helt grym pist skida lite bredare och med lätt nose och tailrocker. Prata om skidkänsla löper på, nästan som ett par riktiga GS Race samt lätta att växla till kortare sväng. För damen i fråga så nämns ovan Extrem och min dam har för några veckor sedan fått ut sina Extrem PT vi var på Åre Skidfabrik guidade av Stefan Cederholm och hämtade dom. Hel trevligt och intressant besök. PT är en all mountain som är helnöjd med, rikitig bra. Jag testade även pist skidan Speedwall (påminner om Völkls Code) och en klart bra pistskida om hon är en j-l på att bränna lagg. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Bästa pistskidan dam o herr utan tanke på budget ?
Tillbaka
Topp