Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Bästa pjäxbutiken i Göteborg?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fhjmnoptxBMN" data-source="post: 614781" data-attributes="member: 101870"><p>Jag gjorde en vända för en knapp månad sedan. Udéns var fullsmockat med folk, men jag lyckades till slut få till lite provning, dock bad de mig komma tillbaka senare vid ev. köp pga att någon kille var sjuk, konstigt bemötande tyckte jag och gick till Skistore.</p><p></p><p>Inget att klaga på här, det var lugnt och skönt med trevlig och kunnig personal som ställde precis de frågor du är ute efter. De gjuter sulor, dock är jag inte säker på att de är av märket Conformable. Hittade tyvärr inga klockrena pjäxor, så jag gick till Sportspec.</p><p></p><p>Här var det också lugnt och skönt och ett lika bra bemötande med rätt ställda frågor. Hittade ett par freeride-pjäxor som inte fanns i någon av de andras utbud. Dock hade de sålt slut på Conformable-sulor så jag kom tillbaka ett par dagar senare för att gjuta sulor och köpa pjäxor. Hantering av mina fötter hade ansetts som pervers i allt annat än pjäxköpsammanhang, detta i positiv bemärkelse.</p><p></p><p>Skistore och Sportspec rekommenderas, går du till bägge finns mycket pjäxor att gå igenom. Lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fhjmnoptxBMN, post: 614781, member: 101870"] Jag gjorde en vända för en knapp månad sedan. Udéns var fullsmockat med folk, men jag lyckades till slut få till lite provning, dock bad de mig komma tillbaka senare vid ev. köp pga att någon kille var sjuk, konstigt bemötande tyckte jag och gick till Skistore. Inget att klaga på här, det var lugnt och skönt med trevlig och kunnig personal som ställde precis de frågor du är ute efter. De gjuter sulor, dock är jag inte säker på att de är av märket Conformable. Hittade tyvärr inga klockrena pjäxor, så jag gick till Sportspec. Här var det också lugnt och skönt och ett lika bra bemötande med rätt ställda frågor. Hittade ett par freeride-pjäxor som inte fanns i någon av de andras utbud. Dock hade de sålt slut på Conformable-sulor så jag kom tillbaka ett par dagar senare för att gjuta sulor och köpa pjäxor. Hantering av mina fötter hade ansetts som pervers i allt annat än pjäxköpsammanhang, detta i positiv bemärkelse. Skistore och Sportspec rekommenderas, går du till bägge finns mycket pjäxor att gå igenom. Lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Bästa pjäxbutiken i Göteborg?
Tillbaka
Topp