Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Bästa pjäxperson / ställe i Åre just nu?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LindaLidhall" data-source="post: 1147108" data-attributes="member: 169154"><p>Hej Niklas! Verkar som att jag inte kan svara dig ang. Mina Salomon - skidor (Stella 106) (går inte att skicka PM, står att tjänsten inte är tillgänglig?) Ursäkta att jag svarar i denna tråd!</p><p></p><p>Har dessvärre inte vägarna förbi Åre och Stockholm, vet att jag kan frakta skidorna om det är intressant, tror dock att fraktkostnaden kostar närmare 400 kr.</p><p></p><p>Det är inga slitage vad gällande kanterna på skidorna, endast små små repor här och där. Dock i väldigt bra skick i och med att dem endast är ett år gamla!</p><p></p><p>Mvh Linda</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LindaLidhall, post: 1147108, member: 169154"] Hej Niklas! Verkar som att jag inte kan svara dig ang. Mina Salomon - skidor (Stella 106) (går inte att skicka PM, står att tjänsten inte är tillgänglig?) Ursäkta att jag svarar i denna tråd! Har dessvärre inte vägarna förbi Åre och Stockholm, vet att jag kan frakta skidorna om det är intressant, tror dock att fraktkostnaden kostar närmare 400 kr. Det är inga slitage vad gällande kanterna på skidorna, endast små små repor här och där. Dock i väldigt bra skick i och med att dem endast är ett år gamla! Mvh Linda [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Bästa pjäxperson / ställe i Åre just nu?
Tillbaka
Topp