Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bästa säsongen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PNyberg" data-source="post: 434035" data-attributes="member: 49358"><p>*host**host* revy är inget ställe att tillbringa en säsong på... *host**host* </p><p>En vecka om man får bra med snö, alternativt en säsong om man har en grotesk budget som klarar av pickup köp och skoter köp med allt vad det innebär. Då kan man nog vara där en säsong och ha fantastiskt roligt. Annars skulle jag inte vilja åka dit för allt smör i småland. Knappt ngt högalpint och på tok för mkt flacka partier för att man ska kunna köra ett gäng goa åk utan att sidesteppa. Jag skulle (tills revy har byggt ut betydligt mer) satsa på de mer kända orterna om Kanada var resemålet. Revy är dessutom rätt dött och kan då bli lite tråkigt om man är ung och vill ha iaf lite kul i "byn".</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PNyberg, post: 434035, member: 49358"] *host**host* revy är inget ställe att tillbringa en säsong på... *host**host* En vecka om man får bra med snö, alternativt en säsong om man har en grotesk budget som klarar av pickup köp och skoter köp med allt vad det innebär. Då kan man nog vara där en säsong och ha fantastiskt roligt. Annars skulle jag inte vilja åka dit för allt smör i småland. Knappt ngt högalpint och på tok för mkt flacka partier för att man ska kunna köra ett gäng goa åk utan att sidesteppa. Jag skulle (tills revy har byggt ut betydligt mer) satsa på de mer kända orterna om Kanada var resemålet. Revy är dessutom rätt dött och kan då bli lite tråkigt om man är ung och vill ha iaf lite kul i "byn". [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bästa säsongen?
Tillbaka
Topp