Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bästa säsongen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="oscarius" data-source="post: 434138" data-attributes="member: 33313"><p>Sjyst rubrik. Bästa säsongen? Ja, vinter eller sommar...</p><p></p><p>Jag har hört att Vail är rätt platt.. Ska ni köra BC och park (menar du BC jib eller riktig BC???) så är era jibbmöjligheter rätt bra runt vail. Vill du köra backcountry så skulle jag kolla på typ jackson hole eller annat ställe som erbjuder mer utanför systemet.</p><p>Vail har ju dock en hel del andra system runt sig i Colorado så du kan få lite omväxling också.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="oscarius, post: 434138, member: 33313"] Sjyst rubrik. Bästa säsongen? Ja, vinter eller sommar... Jag har hört att Vail är rätt platt.. Ska ni köra BC och park (menar du BC jib eller riktig BC???) så är era jibbmöjligheter rätt bra runt vail. Vill du köra backcountry så skulle jag kolla på typ jackson hole eller annat ställe som erbjuder mer utanför systemet. Vail har ju dock en hel del andra system runt sig i Colorado så du kan få lite omväxling också. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bästa säsongen?
Tillbaka
Topp