Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bästa säsongen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Xavier" data-source="post: 434152" data-attributes="member: 64225"><p>Om du var där i vintras så vet du lika väl som jag att det var första säsongen de hade liftarna öppna och som jag förstått det kommer det vara betydligt mer öppet redan nästa säsong. Om du tycker det finns flacka partier i Revelstoke ska du nog hålla dig borta från Gulmarg. Dessutom host host så är dryga 1400 fallhöjdsmeter inte fy skam host host. Dessutom har jag svårt se vad fan som host host skulle blir tråkigt i en stad som host host har över 12 meter i årligt genomsnittligt snöfall. Dessutom är det tämligen nära till andra kanadensiska orter om det nu skulle vara alldeles förskräckligt i Revelstoke. Högalpint eller inte men skogskidåkning kan kanske vara intressant? Det är väl host host förmodligen på grund av den kassa terrängen som man framgångsrikt haft cat-skidåkning där ett antal år host host. Om jag uttrycker mig såhär, kan folk göra säsong i Fernie och vara glada så kan man fasiken göra det i Revelstoke också host host. Inte helt hundra på vilket berg host host Craig Kelly åkte på när han strök med men det räknas till Revelstokeområdet host host i alla fall. Antar han var där för att det var flakt och tråkigt, eller han kanske bara guidade, vad vet jag host host. Förresten Kinekullabacken, ligger det i Småland eller? host host</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Xavier, post: 434152, member: 64225"] Om du var där i vintras så vet du lika väl som jag att det var första säsongen de hade liftarna öppna och som jag förstått det kommer det vara betydligt mer öppet redan nästa säsong. Om du tycker det finns flacka partier i Revelstoke ska du nog hålla dig borta från Gulmarg. Dessutom host host så är dryga 1400 fallhöjdsmeter inte fy skam host host. Dessutom har jag svårt se vad fan som host host skulle blir tråkigt i en stad som host host har över 12 meter i årligt genomsnittligt snöfall. Dessutom är det tämligen nära till andra kanadensiska orter om det nu skulle vara alldeles förskräckligt i Revelstoke. Högalpint eller inte men skogskidåkning kan kanske vara intressant? Det är väl host host förmodligen på grund av den kassa terrängen som man framgångsrikt haft cat-skidåkning där ett antal år host host. Om jag uttrycker mig såhär, kan folk göra säsong i Fernie och vara glada så kan man fasiken göra det i Revelstoke också host host. Inte helt hundra på vilket berg host host Craig Kelly åkte på när han strök med men det räknas till Revelstokeområdet host host i alla fall. Antar han var där för att det var flakt och tråkigt, eller han kanske bara guidade, vad vet jag host host. Förresten Kinekullabacken, ligger det i Småland eller? host host [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bästa säsongen?
Tillbaka
Topp