Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
BÄSTA säsongningen?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fjjotizzen" data-source="post: 499667" data-attributes="member: 83142"><p>Jag letade runt lite på forumet men hittade inte riktigt någon sådan här tråd. Rätta mig om jag har fel! (ber i sådana fall om ursäkt)</p><p></p><p> Jag hade tänkt fråga något som är bra för alla att kunna kolla igenom inför en kommande säsong!</p><p>Min fråga är: Vilket är erat favorit ställe som ni har säsongat i? Denna fråga är alltså subjektiv.</p><p>För att inte göra det alltför komplicerat kan ni ju komma med några små motiveringar som till exempel:</p><p></p><p>Whistler B.C</p><p>-park</p><p>-off-pist</p><p>-boendet</p><p></p><p>För de som inte varit på fler än 1 ställe kan ni ju säga det ni varit i, men också säga nackdelarna för att inte det ska bli något missförstånd</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fjjotizzen, post: 499667, member: 83142"] Jag letade runt lite på forumet men hittade inte riktigt någon sådan här tråd. Rätta mig om jag har fel! (ber i sådana fall om ursäkt) Jag hade tänkt fråga något som är bra för alla att kunna kolla igenom inför en kommande säsong! Min fråga är: Vilket är erat favorit ställe som ni har säsongat i? Denna fråga är alltså subjektiv. För att inte göra det alltför komplicerat kan ni ju komma med några små motiveringar som till exempel: Whistler B.C -park -off-pist -boendet För de som inte varit på fler än 1 ställe kan ni ju säga det ni varit i, men också säga nackdelarna för att inte det ska bli något missförstånd [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
BÄSTA säsongningen?!
Tillbaka
Topp