Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bästa säsongsstället?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SelanderALPIN" data-source="post: 1040736" data-attributes="member: 144080"><p>Hej! </p><p></p><p>JAG FÖRESLÅR BAD GASTEIN! </p><p>Fantastisk skidåkning, långa pister, garanterat snösäkert och riktig afterski. Bad Gastein är svenskarnas absoluta favoritort i Alperna och så har det varit i många år. Bad Gastein bjuder på ett grymt festliv med många olika barer. Eftersom svenskarna dominerar bland besökarna så är många ställen svenskägda med svensk-talande personal. </p><p></p><p>Boende</p><p>Med vissa arbete ingår boendet för de arbetande. Till exempel har arbetsplatsen hyrt ett stort hus som alla bor i tillsammans. Är detta inte fallet eller ni vill inte arbeta: Antingen hyr ni ett rum på "skibummer" stället Casinot. Jag är osäker på pris men kan absolut ge er kontaktuppgifter till rätt person. Skulle tippa på 300 € var i månaden men som sagt osäker. Alternativ nr. 2 är att ni hyr en lägenhet och delar tillsammans med andra som säsongar eller bor ensamma om det finns pengar till det. </p><p></p><p>Hoppas det var till lite hjälp men som sagt, kolla runt lite om Bad Gastein. Jag tror inte ni blivit besvikna!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SelanderALPIN, post: 1040736, member: 144080"] Hej! JAG FÖRESLÅR BAD GASTEIN! Fantastisk skidåkning, långa pister, garanterat snösäkert och riktig afterski. Bad Gastein är svenskarnas absoluta favoritort i Alperna och så har det varit i många år. Bad Gastein bjuder på ett grymt festliv med många olika barer. Eftersom svenskarna dominerar bland besökarna så är många ställen svenskägda med svensk-talande personal. Boende Med vissa arbete ingår boendet för de arbetande. Till exempel har arbetsplatsen hyrt ett stort hus som alla bor i tillsammans. Är detta inte fallet eller ni vill inte arbeta: Antingen hyr ni ett rum på "skibummer" stället Casinot. Jag är osäker på pris men kan absolut ge er kontaktuppgifter till rätt person. Skulle tippa på 300 € var i månaden men som sagt osäker. Alternativ nr. 2 är att ni hyr en lägenhet och delar tillsammans med andra som säsongar eller bor ensamma om det finns pengar till det. Hoppas det var till lite hjälp men som sagt, kolla runt lite om Bad Gastein. Jag tror inte ni blivit besvikna! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bästa säsongsstället?
Tillbaka
Topp