Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Bästa Shop/bootfit i Göteborg?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fredw" data-source="post: 1268718" data-attributes="member: 144594"><p>Efter en misslyckad slipning av hela familjens skidor hemma i stan med första skiddagen förstörd så gör jag så mycket av sådant som möjligt på plats i skidorten. Det gick på 30 minuter inklusive kort promenad efter att liftarna stängt att fixa fyra par skidor för 100 euro samma kväll. Om det inte hade blivit helt bra så hade jag varit välkommen direkt dit igen för gratis åtgärd.</p><p>Det är betydligt lättare för alla parter att korrigera/modifiera en redan betald service på plats, jämf med alternativet att i efterhand klaga på hemmaplan. Tycker jag.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fredw, post: 1268718, member: 144594"] Efter en misslyckad slipning av hela familjens skidor hemma i stan med första skiddagen förstörd så gör jag så mycket av sådant som möjligt på plats i skidorten. Det gick på 30 minuter inklusive kort promenad efter att liftarna stängt att fixa fyra par skidor för 100 euro samma kväll. Om det inte hade blivit helt bra så hade jag varit välkommen direkt dit igen för gratis åtgärd. Det är betydligt lättare för alla parter att korrigera/modifiera en redan betald service på plats, jämf med alternativet att i efterhand klaga på hemmaplan. Tycker jag. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Bästa Shop/bootfit i Göteborg?
Tillbaka
Topp