Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Bästa Shop/bootfit i Göteborg?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nitrogendykare" data-source="post: 1268767" data-attributes="member: 120579"><p>Båda ovan nämnda butiker har jag fått bra hjälp i och köpt av genom åren. Tror att Sportspec också kan pjäxor. Senaste paret köpte jag hos Udens. Detta köpet blev väldigt lyckat. Välj en pjäxa som sitter bra utan modifiering som utgångsläge, sen låt dom modifiera dom utefter det. Hem och stå i dom under flera timmar. Du bör känna om nått inte stämmer om du har dom på dig en kväll. Åk tillbaka och tryck dom igen om det skulle vara problem. Gjutna sulor är ett måste för mig, har med knöliga fötter alltid haft problem med pjäxor. Äntligen ett par pjäxor som funkar till 100%, tyvärr snart utslitna. Åker idag med Atomic Hawk 2 130 flex som är tryckta. För mig är det uteslutet att köpa på plats (skidort) då det blir jobbigt ifall man behöver modifiera dom igen, åker inte alltid till samma fjäll.</p><p>Jag vill kunna ta på mig dom första skiddagen, däremot har jag fått sjukt bra hjälp i fjällen att fixa ett spänne som gick sönder i en vurpa till en billig peng.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nitrogendykare, post: 1268767, member: 120579"] Båda ovan nämnda butiker har jag fått bra hjälp i och köpt av genom åren. Tror att Sportspec också kan pjäxor. Senaste paret köpte jag hos Udens. Detta köpet blev väldigt lyckat. Välj en pjäxa som sitter bra utan modifiering som utgångsläge, sen låt dom modifiera dom utefter det. Hem och stå i dom under flera timmar. Du bör känna om nått inte stämmer om du har dom på dig en kväll. Åk tillbaka och tryck dom igen om det skulle vara problem. Gjutna sulor är ett måste för mig, har med knöliga fötter alltid haft problem med pjäxor. Äntligen ett par pjäxor som funkar till 100%, tyvärr snart utslitna. Åker idag med Atomic Hawk 2 130 flex som är tryckta. För mig är det uteslutet att köpa på plats (skidort) då det blir jobbigt ifall man behöver modifiera dom igen, åker inte alltid till samma fjäll. Jag vill kunna ta på mig dom första skiddagen, däremot har jag fått sjukt bra hjälp i fjällen att fixa ett spänne som gick sönder i en vurpa till en billig peng. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Bästa Shop/bootfit i Göteborg?
Tillbaka
Topp