Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Bästa Shop/bootfit i Göteborg?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MOONEEN" data-source="post: 1268826" data-attributes="member: 147350"><p>Lite roligt att stan värsta rivaler ligger under 100m ifrån varandra. Köpte pjäxor på skistore för några år sedan som inte blev någon hit. Antagligen var dom för små och jag fick åka med hälsmärta hela den säsongen. Nästa säsong byte skisstore pjäxorna kostnadsfritt och jag fick ett par ny (full tilt) som jag inte fått ont av, dock är passformen inte optimal och det är svårt bootfitta fulltilt säger alla så därför överväger jag att skaffa nya igen och överväger denna gången att gå till Udens. Skulle vilja ge skistore en sista chans men jag får suga lite på den karamellen ett tag. Jag tror att båda butikerna är bra så kolla bägge innan du köper dom har lite olika utbud av märken osv. Vill du får bra hjälp fråga dom som ser äldst ut ;D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MOONEEN, post: 1268826, member: 147350"] Lite roligt att stan värsta rivaler ligger under 100m ifrån varandra. Köpte pjäxor på skistore för några år sedan som inte blev någon hit. Antagligen var dom för små och jag fick åka med hälsmärta hela den säsongen. Nästa säsong byte skisstore pjäxorna kostnadsfritt och jag fick ett par ny (full tilt) som jag inte fått ont av, dock är passformen inte optimal och det är svårt bootfitta fulltilt säger alla så därför överväger jag att skaffa nya igen och överväger denna gången att gå till Udens. Skulle vilja ge skistore en sista chans men jag får suga lite på den karamellen ett tag. Jag tror att båda butikerna är bra så kolla bägge innan du köper dom har lite olika utbud av märken osv. Vill du får bra hjälp fråga dom som ser äldst ut ;D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Bästa Shop/bootfit i Göteborg?
Tillbaka
Topp