Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bästa sida utöver AirBNB att hitta boende i alperna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="chrillelille" data-source="post: 1044588" data-attributes="member: 149275"><p>Tänkte dra ihop några gäng, i några hus, i alperna v10. Tänkt mig Chamonix, Verbier, Val Thorens, Val d'Isere eller Cervinia. Vi kommer vara ett blandat gäng, vissa kommer vilja åka lite mer och andra lite mindre. Vissa lite mer offpist och andra lite snällare. Chamonix är det område jag hittat flest boenden till bäst pris, men där har jag varit en del gånger och det vore kul att testa något nytt.</p><p></p><p>Jag letar nu hus för denna vecka så att jag kan börja rekrytera följarskaran. Vilka sidor använder ni? AirBNB har jag hittat en hel del hus och lägenheter, men jag tänker att det måste finnas mer? Booking.com har också lite grejer men tänkte om ni har några bättre förslag?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="chrillelille, post: 1044588, member: 149275"] Tänkte dra ihop några gäng, i några hus, i alperna v10. Tänkt mig Chamonix, Verbier, Val Thorens, Val d'Isere eller Cervinia. Vi kommer vara ett blandat gäng, vissa kommer vilja åka lite mer och andra lite mindre. Vissa lite mer offpist och andra lite snällare. Chamonix är det område jag hittat flest boenden till bäst pris, men där har jag varit en del gånger och det vore kul att testa något nytt. Jag letar nu hus för denna vecka så att jag kan börja rekrytera följarskaran. Vilka sidor använder ni? AirBNB har jag hittat en hel del hus och lägenheter, men jag tänker att det måste finnas mer? Booking.com har också lite grejer men tänkte om ni har några bättre förslag? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bästa sida utöver AirBNB att hitta boende i alperna
Tillbaka
Topp