Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bästa skida 110+ mm
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Chrhelsing" data-source="post: 1003555" data-attributes="member: 139546"><p>Tja! Jag köpte nyligen Rossignol S7 115mm midja 188cm 2013. Tycker att dom fungerar förvånansvärt bra i pisten. Dom är väldigt stabila och har inga problem alls med att ta snabba svängar och tycker inte dom fladdrar särskilt mycket så länge du har lite skär.</p><p>Det är mina första puderskidor så jag har inget att jämföra med i puder, men jag tycker dom fungerar bra där med.</p><p>Enda problemet jag ser är att dom är ganska tunga, speciellt mina men det är delvis för mina Duke Marker bindningar!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Chrhelsing, post: 1003555, member: 139546"] Tja! Jag köpte nyligen Rossignol S7 115mm midja 188cm 2013. Tycker att dom fungerar förvånansvärt bra i pisten. Dom är väldigt stabila och har inga problem alls med att ta snabba svängar och tycker inte dom fladdrar särskilt mycket så länge du har lite skär. Det är mina första puderskidor så jag har inget att jämföra med i puder, men jag tycker dom fungerar bra där med. Enda problemet jag ser är att dom är ganska tunga, speciellt mina men det är delvis för mina Duke Marker bindningar! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bästa skida 110+ mm
Tillbaka
Topp