Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bästa skida 110+ mm
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hasse_Lindborg" data-source="post: 1003723" data-attributes="member: 102471"><p>dr-telemark: Ber om ursäkt om jag trampade dig och Lee-nus på fötterna. Antingen skriver jag otydligt eller så är det något annat. Det jag försökt få fram var att om man skriver årets skida så är det årets skida i år. Och den var årets skida 2010. Sedan att det fortfarande är en bra skida är det inget tvivel om. har som sagt kört på årets skida och gillade den. Och även om den är bra så kan du inte kalla den för årets skida i år då den inte är årets skida i år eller har jag missat något?</p><p></p><p>Åka skidors skidtest är en av de bättre jag har sett i alla fall. De har då skidorna betydligt längre i test än till exempel <a href="http://freeskier.com/stories/the-2014-microbrew-ski-test-comes-to-a-close-in-snowmass-co" target="_blank">Freeskiers Magazine</a>, tyska Skiing med andra tidningar som klarar sina tester på en helg(ja jag har sett de genomfört tester och vet hur länge de skall ha skidorna i USA). Åka Skidor kör sina redan nu om jag inte har fel och en månad framöver. Lika som Fri Flyt vill ha skidorna minst i tre månader för sin test inkl. flexmätningen. </p><p></p><p>Sedan har jag tyvärr missat att trådarna går ut på att man skall rekommendera så många skidor som möjligt och inte att ge trådskaparen ett svar. Ber om ursäkt för det. </p><p></p><p>Over and out</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hasse_Lindborg, post: 1003723, member: 102471"] dr-telemark: Ber om ursäkt om jag trampade dig och Lee-nus på fötterna. Antingen skriver jag otydligt eller så är det något annat. Det jag försökt få fram var att om man skriver årets skida så är det årets skida i år. Och den var årets skida 2010. Sedan att det fortfarande är en bra skida är det inget tvivel om. har som sagt kört på årets skida och gillade den. Och även om den är bra så kan du inte kalla den för årets skida i år då den inte är årets skida i år eller har jag missat något? Åka skidors skidtest är en av de bättre jag har sett i alla fall. De har då skidorna betydligt längre i test än till exempel [url=http://freeskier.com/stories/the-2014-microbrew-ski-test-comes-to-a-close-in-snowmass-co]Freeskiers Magazine[/url], tyska Skiing med andra tidningar som klarar sina tester på en helg(ja jag har sett de genomfört tester och vet hur länge de skall ha skidorna i USA). Åka Skidor kör sina redan nu om jag inte har fel och en månad framöver. Lika som Fri Flyt vill ha skidorna minst i tre månader för sin test inkl. flexmätningen. Sedan har jag tyvärr missat att trådarna går ut på att man skall rekommendera så många skidor som möjligt och inte att ge trådskaparen ett svar. Ber om ursäkt för det. Over and out [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bästa skida 110+ mm
Tillbaka
Topp