Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bästa skidåkningen i Oceanien?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Amelie20" data-source="post: 60309" data-attributes="member: 34877"><p>Tjena! </p><p>kan varmt rekommendera NZ och australien...underbart. däremot om du vill åka skidor bör du åka ner under sommaren i så fall (våran sommar). för i queenstown (NZ) stänger skidsystemen ungefär i september. lite är ju såklart beroende på snötillgången. men jag var där i september förra året och då var det precis i slutet, och snön var inte sådär bra. jag bodde i queenstown under deras sommar, och det var hur kul som helst. det finns ju så mycket man kan göra hela tiden!! speciellt då om man har pengar, men det kan man ju alltid fixa om man vill jobba. och kommer man i hyfsad god tid innan vinter/sommarsäsongen så kan man alltid hitta jobb. som jag sa, hur kul som helst!!!!!</p><p></p><p>krams amelie</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Amelie20, post: 60309, member: 34877"] Tjena! kan varmt rekommendera NZ och australien...underbart. däremot om du vill åka skidor bör du åka ner under sommaren i så fall (våran sommar). för i queenstown (NZ) stänger skidsystemen ungefär i september. lite är ju såklart beroende på snötillgången. men jag var där i september förra året och då var det precis i slutet, och snön var inte sådär bra. jag bodde i queenstown under deras sommar, och det var hur kul som helst. det finns ju så mycket man kan göra hela tiden!! speciellt då om man har pengar, men det kan man ju alltid fixa om man vill jobba. och kommer man i hyfsad god tid innan vinter/sommarsäsongen så kan man alltid hitta jobb. som jag sa, hur kul som helst!!!!! krams amelie [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bästa skidåkningen i Oceanien?
Tillbaka
Topp