Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Bästa skidbacke i södra Sverige?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Vegar" data-source="post: 1033465" data-attributes="member: 115922"><p>Hej la_grave! Tack for ditt svar. </p><p>Det måste vara söder om Vättern för det var det jag undrade på. Spelar det roll för dig? Du behöver inte svara på frågan men frågan gäller söder om Vättern. Jag undrar för det är så långt jag kan tänka mig köra från Malmö. Men jag får kanske fundera på om jag skall köra lite längre så jag kan åka i Götgatsbacken. Åkte skidor där rätt ofta när jag bodde i Stockholm. Kanske hyra en husvagn för att ha den stående på Medborgarplatsen. Eller har polisen fortfarande sin husbil där? Jag menar det är alltid trevligt att bo nära backen. Men jag har hört polisen ofta har besök i husbilen av folk jag kanske inte vill ha som granne om jag ställer husvagn där. Och från vart får man el till vagnen? Men jag kan ju dra en Jesper Tjäder och åka i tajta byxor så kommer ingen glo på mig när jag kör rejls på söder. Och när vill dra på mig mina 120 midja och åka pow är det najs att ta tvärbanan till Hammarbybacken. Tråkiga med att ha skidbegär i Stockholm till skillnad från Malmö är att tiden det tar för dig till Arlanda och till gaten är den tiden det tar för mig till La Grave. Nä förlåt nu överdriver jag lite. Du har nog hunnit flyga ett tag när jag tar min första öl på plats. Men oavsett. Nu var det såklart inte det vi skulle diskutera här.. Jag ville mest höra vad ni tycker är bästa backe söder om Vättern.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Vegar, post: 1033465, member: 115922"] Hej la_grave! Tack for ditt svar. Det måste vara söder om Vättern för det var det jag undrade på. Spelar det roll för dig? Du behöver inte svara på frågan men frågan gäller söder om Vättern. Jag undrar för det är så långt jag kan tänka mig köra från Malmö. Men jag får kanske fundera på om jag skall köra lite längre så jag kan åka i Götgatsbacken. Åkte skidor där rätt ofta när jag bodde i Stockholm. Kanske hyra en husvagn för att ha den stående på Medborgarplatsen. Eller har polisen fortfarande sin husbil där? Jag menar det är alltid trevligt att bo nära backen. Men jag har hört polisen ofta har besök i husbilen av folk jag kanske inte vill ha som granne om jag ställer husvagn där. Och från vart får man el till vagnen? Men jag kan ju dra en Jesper Tjäder och åka i tajta byxor så kommer ingen glo på mig när jag kör rejls på söder. Och när vill dra på mig mina 120 midja och åka pow är det najs att ta tvärbanan till Hammarbybacken. Tråkiga med att ha skidbegär i Stockholm till skillnad från Malmö är att tiden det tar för dig till Arlanda och till gaten är den tiden det tar för mig till La Grave. Nä förlåt nu överdriver jag lite. Du har nog hunnit flyga ett tag när jag tar min första öl på plats. Men oavsett. Nu var det såklart inte det vi skulle diskutera här.. Jag ville mest höra vad ni tycker är bästa backe söder om Vättern. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Bästa skidbacke i södra Sverige?
Tillbaka
Topp