Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Bästa skidbacke i södra Sverige?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Vegar" data-source="post: 1033679" data-attributes="member: 115922"><p>Super med alla kommentarer! Om ni vill ha koll på vilka backar som finns/funnits i södra Sverige kan man nog hitta det här: <a href="https://www.freeride.se/skidorter/sverige/" target="_blank">https://www.freeride.se/skidorter/sverige/</a></p><p></p><p>Har själv åkt i vallåsen men ingen andra backar i södra Sverige. Jag åker såklart i meterdjupt puder eller så men jag tycker som fler av er skriver ovan att det är dags att slå ett slag för den lilla backen nära. Jag menar det är ibland det eller inget och inget funkar ju såklart inte. Nästan så jag funderar på om man skall göra en "Tour de södra Sverige" och testa alla små backar. Se vad som finns. Även den minsta. Jag menar ju mer vi är ute där ju bättre ekonomi blir det i det och ju bättre kan de göra backarna. Visst finns det en viss begränsning men det stoppar inte den som åker istället för att sitta framför datorn. </p><p></p><p>Om man skulle åka runt och testa sig igenom alla backar, vilka kriterier borde man sätta för att gradera hur bra backen är? Bortsätt från hur lång den är etc? Vad skulle få er att åka även i de mindre backarna? Öppen fråga..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Vegar, post: 1033679, member: 115922"] Super med alla kommentarer! Om ni vill ha koll på vilka backar som finns/funnits i södra Sverige kan man nog hitta det här: [URL]https://www.freeride.se/skidorter/sverige/[/URL] Har själv åkt i vallåsen men ingen andra backar i södra Sverige. Jag åker såklart i meterdjupt puder eller så men jag tycker som fler av er skriver ovan att det är dags att slå ett slag för den lilla backen nära. Jag menar det är ibland det eller inget och inget funkar ju såklart inte. Nästan så jag funderar på om man skall göra en "Tour de södra Sverige" och testa alla små backar. Se vad som finns. Även den minsta. Jag menar ju mer vi är ute där ju bättre ekonomi blir det i det och ju bättre kan de göra backarna. Visst finns det en viss begränsning men det stoppar inte den som åker istället för att sitta framför datorn. Om man skulle åka runt och testa sig igenom alla backar, vilka kriterier borde man sätta för att gradera hur bra backen är? Bortsätt från hur lång den är etc? Vad skulle få er att åka även i de mindre backarna? Öppen fråga.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Bästa skidbacke i södra Sverige?
Tillbaka
Topp